Általános feltételek
A OneClick.hu webáruház nem garantálja a vásárolt termékek folyamatos hibamentes működését.
A termékek - eltérő információ hiányában - irodai és otthoni felhasználásra készültek. A tulajdonos feladata, hogy a normál működéshez szükséges paramétereket biztosítsa (pl.: tápellátás, megfelelő szellőzés biztosítása, pormentesítés, hőmérséklet, páratartalom, szakszerű üzembe helyezés).
A visszaküldött termékek esetén a bevizsgálás során szenvedett adatvesztésért nem tudunk felelősséget vállalni, így kérjük visszaküldés előtt gondoskodjon az adatok mentéséről.
A vásárlástól számított 3 munkanap eltelte után, az ingyenes garancia szolgáltatásból kizáró ok, ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik. A legtöbb nyomtató, monitor és hordozható számítógép esetében a garanciális ügyintézést a gyártó megbízott szervize végzi, sok esetben saját, vagy megbízott futárral illetve jelentős számú átvevőponttal. Ezt választva jelentősen rövidebb a garanciális ügyintézés ideje, mintha nálunk adná le a terméket. Az ilyen termékek általában saját garancialevéllel is rendelkeznek és/vagy egy központi telefonszám hívása, esetleg internetes regisztráció után tudhatjuk meg a szükséges teendőket. A számla fénymásolatát általában csatolni szükséges. Az info@oneclick.hu e-mail címen további segítséget nyújtunk szükség esetén.
Hibaleírás
Kérjük, a vélt hiba leírásánál törekedjen a pontosságra es a tömörségre. A hibajelenségre vagyunk kíváncsiak (pl. nem kapcsol be, csíkoz, kattog stb.), de nem mérnöki pontossággal: a terméken a hibás alkatrész pontos meghatározása nem szükséges. Fagyás, újraindulás esetén a körülmények (operációs rendszer, futó alkalmazások, a fagyáskor használt hardver elemek) leírása gyorsítja az ügyintézést. A szöveg rendelkezésre álló területe véges. Kérjük, a fentebb már megadott adatokat itt ne ismételje meg (pl.: gyáriszám, termék neve, vásárlás ideje).
A termék a hibaleírásban leírtak alapján lesz tesztelve. A "tönkrement", "rossz", "nem jó", "használhatatlan", "elromlott", "nem működik", "nem működik megfelelően", "nem tudom" és hasonló hiányos hibaleírások az ügyintézési időt növelik, illetve a hiba megléte híján tesztelési díj kiszabását vonhatják maguk után. A hibaleírás nélkül küldött termékekre a szolgáltatás érvénytelen.
A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, tehát a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk.
A garanciális eljárás keretében a OneClick Hungary Kft. számára eljuttatott termékek, alkatrészek és alátámasztó dokumentációk a OneClick Hungary Kft. tulajdonává válnak, melyek nem juttathatók vissza a felhasználóhoz.
A garancia nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeket abból a célból változtattak meg, hogy az ügyintézés során ne tudják megállapítani, hogy érvényes-e a termékre a garancia.
Dokumentáció
A garanciális ügyintézés során ne használja az eredeti számlát, OneClick.hu által kapott garancialevelet, ezek fénymásolata is elegendő, kivéve, amikor kifejezetten az eredetit kérjük. Valamint a külső gyártói egyedi garanciajegyeket minden esetben juttassák vissza a termékkel eggyütt (telefon, notebook, monitor,tv, nyomtató...stb.) Amennyiben kérdése van, hogy milyen dokumentáció szükséges az ügyintézéshez, azt írja meg nekünk a garancia@oneclick.hu e-mail címre.
A termék csomagolásába helyezzen el a garanciajegy és a számla fénymásolatából 1-1 példányt. Olyan esetben, amikor a termék külön a gyártó által adott garanciajeggyel rendelkezik, (pl. monitorok, notebookok, nyomtatók, stb.) akkor annak az eredeti példányát kérjük mellékelni.
Csomagolás
A feladott terméket kérjük összes tartozékával együtt az eredeti csomagolásba visszahelyezni, majd az eredeti csomagolást oly módon becsomagolni, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyeljen, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. A termék nem megfelelő csomagolásából eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Praktikus tehát megőrizni azt a csomagolást, amiben a terméket megkapta és abba visszahelyezve szállítani. Javasoljuk a dupla karton, illetve a plusz térkitöltő anyag használatát, illetve rugalmas belső bélelést, az áru megóvása érdekében. Sem az akár a futárcég által biztosított nejlon tasak, sem a boríték - még ha buborékos fóliával bélelt is - nem biztosít elegendő védelmet. Kérjük, a terméket mindenképpen lássa el megfelelő csomagolással, ennek biztosítása a szolgáltatást igénybe vevő felelőssége. A futár nem jogosult, és nem is feladata a csomag tartalmát ilyen szempontból ellenőrizni. Amennyiben tanácsra van szüksége a csomagolással kapcsolatban, kollégáink segítenek. Amennyiben a konfiguráció nem a processzor gyártója által mellékelt CPU hűtővel van szerelve, gondoskodni kell a biztonságos szállításról. Ez történhet kitámasztással (pl. szivacs, hungarocell, de akár összegyűrt papír felhasználásával - a készülékház oldallapjához általában a legpraktikusabb), vagy a hűtőegység leszerelésével, és a konfigurációba vagy mellé, - szintén megfelelően - csomagolva(!). A csomagot címezze meg az alábbi módon:
OneClick Hungary Kft., 2013 Pomáz, Eper utca 2.
Termékspecifikus információ
Amennyiben memóriakártyája nem működik megfelelően valamely külső (tehát nem PC) eszközben, kérjük az eszköz PONTOS típusát is feltüntetni a hibaleírás mellett.
A memóriák ügyintézése esetén kérjük tüntesse fel, milyen processzorral jelentkezett a hiba. Memóriakit esetén - ha Ön észlelte melyik a hibás - azt kérjük jelölje meg, ezzel gyorsítja a garanciális ügyintézés menetét
Az LGA foglalatos alaplapok processzor foglalatát védő műanyag borítást mindenképpen helyezze vissza a foglalatra, megléte az ügyintézés feltétele.
Az AMD CPU foglalatos alaplapok esetében az ügyintézéshez szükséges a gyári lefogató keret és annak csavarjai.
Patron, toner, dob, fej kellékszavatossági ügyintézés esetén a tesztoldalt kérjük mellékelni.
Az összes alaplapra érvényes: a hátlapot mindenképpen küldjék vissza (a házba beépítendő kis fém borítás) mert ez a szakszerű üzembe helyezéshez szükséges és enélkül sajnos az ügyintézés nem lehetséges. Fontos, hogy ne az alaplappal egybe csomagolják, mert sérülést okozhat, ami a garancia elvesztését okozhat!
Pixelhiba garanciás monitorok ilyen típusú ügyintézéséhez kérjük adja meg a hiba helyét (pl.: bal alsó rész), illetve a hibát (pl.: világító kék, piros nincs).
Garanciális ügyintézéshez keress bennünket elérhetőségeinken!